Reklamace zboží

 

JAK U NÁS PROBÍHÁ REKLAMACE

Reklamace u nás probíhá velmi rychle, ale opravdu rychle prakticky okamžitě co vaší reklamaci obdržíme.

Víme že zákonná lhůta je 30 dní ale mi vaší reklamaci vyřídíme už za pouhé 2 - 3 dny. Ano opravdu myslíme to vážně je to tak chceme aby náš zákazník byl maximálně spokojený naším reklamačním servisem .Protože se říká že reklamace je nejlepší reklama.

A co vše můžete reklamovat? Hlavně se jedná o poškozené zboží to znamená že, pokud najdete prasklou skleničku což se jedná hlavně u Bomba Energy drinku.

Nebo poškozené víčko a následkem se celí obsah vylije. Promáčklé plechovky a hlavně konec spotřeby produktu. Více méně tyto produkty se často nereklamuji ale čas od času se to stát může. A když se opravdu něco takového stane tak co potom dělat?

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Ihned nás kontaktujte buďto na našem messengeru kde jsme dá se říct prakticky nonstop nebo na našem e-mailu

info@nejlepsilimonady.cz kde uvedete číslo objednávky a  přesně o jakou vadu produktu se jedná. 

Přes tento náš e-mail vám budeme neustále podávat informace o tom co se přesně děje s vaší reklamací. A vy ták budete mít neustálou kontrolu nad vaší reklamací.

 

  KAM POSLAT VRÁCENÉ ZBOŽÍ

Zboží nám prosím zasílejte na naší adresu: Karel Vaštík, Větrná 1057, 675 31 Jemnice